Általános szerződési feltételek
1. BEVEZETÉS
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán (https://strohbergerkriszta.hu) és annak aldomainjein keresztül nyújtott szolgáltatásokra terjed ki.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://strohbergerkriszta.hu/aszf
Kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakban részletezett ÁSZF dokumentumot, mivel a weboldalon keresztül történő megrendelése, jelentkezése leadásával maradéktalanul elfogadja azt.
Amennyiben a weboldal használatával, a jelentkezés és megrendelés folyamatával, vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken veheti fel Szolgáltatóval a kapcsolatot:
2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Név: Strohberger Anna Krisztina EV
Székhely: 1015 Budapest, Donáti utca 40-42. 2. em. 11. ajtó
Adószám: 57864213-1-41
Nyilvántartási szám: 56528884
Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Bankszámlaszám: …
Számlavezető bank: …
Képviselő: Strohberger Anna Krisztina
Honlap címe: https://strohbergerkriszta.hu
E-mail cím: kapcsolat@strohbergerkriszta.hu
Telefonszám: +3620 493 9080
3. TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ
Név: Tárhely.eu Kft.,
Cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
Telefonszám: +361 789 2789
E-mail: ugyfelszolgalat@tarhely.eu
Weboldal: www.tarhely.eu
4. FOGALMAK
Szolgáltató: Jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott személy.
Ügyfél: Jelen ÁSZF alkalmazásában Ügyfélnek minősül minden, a Szolgáltató Szolgáltatásait igénybe vevő, valamint a Szolgáltató által értékesített digitális Termékeket megvásárló személy.
Felek: Az Ügyfél és a Szolgáltató együttes megnevezése.
Weboldal: https://strohbergerkriszta.hu weboldal megnevezése.
Szolgáltatás: a Weboldalon keresztül történő jelentkezést és díjfizetést követően igénybe vehető szolgáltatások köre (Egyéni konzultáció, Masszázsterápia, ThetaHealing® tanfolyam, Tematikus workshopok-, előadások-, vezetett meditációk online és személyes formában).
Termék: A Weboldalon keresztül elérhető és megvásárolható, digitális formában értékesített termékek köre (személyre szabott meditációk, hanganyagok, videók, stb.).
Egyéni konzultáció: Egyéni ülés a ThetaHealing® technika alkalmazásával, az Ügyfél által meghatározott témában.
ThetaHealing® tanfolyam: A THINK (ThetaHealing® Institute of Knowledge) által kibocsátott tematikus szemináriumok a ThetaHealing® technika védjegyével összhangban. A Szolgáltató igazolt ThetaHealing® Instruktor és Konzulens.
Tematikus workshop: Csoportos önismereti programok néhány órás, vagy akár több napos időtartamban, online vagy személyes jelenléttel (A továbbiakban: workshop).
Előadás: Szolgáltató által szervezett és tartott ismeretterjesztő program, online vagy személyes jelenléttel, különböző témákban.
Vezetett meditáció: Szolgáltató által szervezett és tartott online vagy személyes program, Szolgáltató által gyakorolt relaxációs-, önismereti- és önfejlesztő módszerek, technikák segítségével.
Hanganyag: Szolgáltató által digitális formában rögzített és értékesített, különböző témakörökben készült audio termék.
Díj: a Szolgáltató által a Szolgáltatás és a Termék ellenértékeként felszámított összeg.
Kötbér: Meghatározott pénzösszeg fizetésére szóló kötelezettség vállalása olyan esetre, ha a kötelezett neki felróható okból nem, vagy nem szerződésszerűen teljesít.
Fogyasztó: Gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy. Amennyiben Ön, mint Ügyfél természetes személy, úgy Fogyasztónak minősül.
Fogyasztói szerződés: Szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül.
Vállalkozás: Gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy. A Szolgáltató Vállalkozásnak minősül.
Külső partner: Olyan oldal üzemeltetője, amely felé a Szolgáltató átirányítást biztosít.
Magatartási kódex: Olyan piaci önszabályozás keretében létrehozott megállapodás vagy szabályegyüttes, amely valamely kereskedelmi gyakorlat vagy tevékenységi ágazat vonatkozásában követendő magatartási szabályokat határoz meg azon vállalkozások számára, amelyek a Kódexet magukra nézve kötelezőnek ismerik el.
Távollévők között kötött szerződés: Olyan Fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak. A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejövő jogviszony Távollévők között kötött szerződésnek minősül.
5. VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK
- 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
- 1997. évi LXXVI. törvény a Szerzői jogról
- 2001. évi CVIII. törvény az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2011. évi CXX. törvény az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a Természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az Általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
- Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
6. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
6.1. A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött jogviszonyra a magyar jog irányadó (lsd. jelen ÁSZF 5. Vonatkozó jogszabályok pontja).
6.2. A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát jelen ÁSZF is szabályozza. Ennek keretein belül összefoglalásra kerülnek az Ügyfelet és a Szolgáltatót megillető jogok, kötelezettségek, a szerződéskötés feltételei, a fizetési feltételek, a határidők, a felelősséggel kapcsolatos szabályok, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételei.
Az Ügyfél megrendelése leadásával elfogadja Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
6.3. A jelen ÁSZF 2025. április 22. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
6.4. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, vállalkozással kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a korábban már vásárló Ügyfeleket a változásról e-mailben értesíti. A módosítások nem értintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.
7. ÜGYFÉL JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
7.1. Az Ügyfél a Díj fizetés után jogosult a Szolgáltatások igénybevételére, valamint a megvásárolt digitális termékek elérésére. Kivételt képez ez alól az a személyes jelenlétet igénylő masszázsterápia, egyéni konzultáció, workshop vagy tanfolyam, amely lehetőséget ad a helyszínen való készpénzes fizetésre.
7.2. Az Ügyfél jogosult a Szolgáltató audió és videó anyagait online formában megtekinteni, meghallgatni, és az írásos anyagokat letölteni, azonban nem jogosult ezeket nyilvánosságra hozni vagy más személyek számára továbbítani.
7.3. Az Ügyfél jogosult a Szolgáltatások körébe tartozó online tréningeken való részvételre, a Szolgáltató részére a ThetaHealing® módszerrel kapcsolatos kérdések feltevésére.
7.4. Az Ügyfél köteles a jelentkezés, megrendelés és a Díj fizetés során valós adatot megadni.
7.5. Az Ügyfél köteles a Szolgáltató által számlázott Díjat esedékességkor megfizetni, ideértve a részletfizetést is.
7.6. Az Ügyfél köteles a számlázáshoz szükséges adatot, illetve az abban beállt változást a Szolgáltatónak bejelenteni, annak érdekében, hogy a Szolgáltató megfelelő módon eleget tudjon tenni az adójogi és számviteli jogszabályokból fakadó kötelezettségeinek.
7.7. Az Ügyfél kiemelten köteles a jelen ÁSZF Szellemi jogokra (lsd. 17. pont) vonatkozó fejezetében leírt korlátozások megtartására.
8. DÍJAK
8.1. A Weboldalon keresztül elérhető Szolgáltatások és Termékek díja magyar forintban értendő. Szolgáltató vállalkozása alanyi adómentes, ennek megfelelően a díjaknak nincs ÁFA tartalma.
8.2. A Szolgáltató saját döntése alapján biztosíthat különböző fizetési módokat, a jelen ÁSZF kiadásának napján az előre történő banki átutalás lehetőségét biztosítja az Ügyfél számára (lsd. 12. pont).
8.3. Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. A díj változásának napja előtt 30 nappal közzéteszi ezt honlapján, illetve a Szolgáltatásokat rendszeresen igénylő Ügyfelet e-mailben is értesíti a díjban beálló tervezett változásról, a változás napját megelőző 30 nappal.
9. A WEBOLDALON KERESZTÜL ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK ÉS TERMÉKEK KÖRE
9.1. A megjelenített szolgáltatások és termékek egy része online rendelhető meg. A megjelenített árak magyar forintban értendők (lsd. jelen ÁSZF 8. pontjában).
9.2. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás /termék nevét, leírását, valamint a választható fizetési módokat.
9.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
9.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést hibás áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében az Ügyfélnek joga van nem elfogadni a módosított ajánlatot. Hibás ár alatt értjük azt az árat, amin a Szolgáltatónak nincs meg a szerződéses akarata a szerződés megkötésére. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a Felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a Felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a Felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
10. JELENTKEZÉS ÉS MEGRENDELÉS MENETE
10.1. Az Ügyfél a jelentkezési vagy megrendelési űrlapon kiválasztja a megrendelni kívánt terméket vagy szolgáltatást, valamint a fizetés módját, amennyiben erre több opció is elérhető (pl. részletfizetés).
10.2. Az Ügyfél megadja a személyes és számlázáshoz szükséges adatait.
10.3. Az Ügyfél elolvassa és elfogadja az Adatkezelési Tájékoztató és az ÁSZF tartalmát.
10.4. Az Ügyfél kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők: banki átutalás (lsd. jelen ÁSZF 12. pontja).
10.5. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél/szolgáltatásoknál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk az Ügyfelet az új adatokról. Az Ügyfél ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
10.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
10.7. Az adatok megadását követően az Ügyfél a “Küldés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
10.8. Az Ügyfél a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. Szolgáltató elektronikus számlát küld az Ügyfél részére.
10.9. Adatbeviteli hibák javítása: Az Ügyfél a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
10.10. Az Ügyfél e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás az Ügyfél megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, az Ügyfél az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert az Ügyfél rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
10.11. Különös szabályok
Rövidebb online programok esetén (előadás, meditáció): ha az Ügyfél nem jelenik meg a programon, Szolgáltató nem fizeti vissza a befizetett összeget, azt kötbérként érvényesíti az Ügyféllel szemben. Az Ügyfél a hanganyagot vagy videófelvételt tekintve kizárólag saját használatra szerez felhasználási engedélyt, azt nem jogosult továbbértékesíteni, átruházni, közzétenni semmilyen módon.
Online workshop/tréning: ha az Ügyfél nem jelenik meg a programon, Szolgáltató nem fizeti vissza a befizetett összeget, azt kötbérként érvényesíti az Ügyféllel szemben.
Online tanfolyam: ha az Ügyfél nem jelenik meg a programon, Szolgáltató nem fizeti vissza a befizetett összeget, azt kötbérként érvényesíti az Ügyféllel szemben, kivéve, ha az Ügyfél 1 héttel korábban jelzi, hogy nem tud megjelenni az eseményen. A korábban befizetett előleget az Ügyfél fel tudja használni a következő tanfolyamon.
Személyes program (konzultáció, masszázsterápia, meditáció, workshop, tanfolyam, tréning): Szolgáltató nem fizeti vissza a befizetett összeget, azt kötbérként érvényesíti az Ügyféllel szemben, kivéve, ha az Ügyfél 1 héttel korábban jelzi, hogy nem tud megjelenni az eseményen. Ha az Ügyfél többnapos programot esetén él a felmondás jovágal, úgy köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató számára megfizetni. Az Ügyfél által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás teljes összege alapján kell megállapítani. Ha az Ügyfél bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha az Ügyfélnek nem működnek a technikai eszközei, és ezért nem, vagy nem megfelelően tudja igénybe venni venni a szolgáltatást.
Az Ügyfél nem jogosult rögzíteni a programot, vagy annak részleteit (sem hang-, sem képi felvétel formájában)!
Hanganyag és videófelvétel vásárlása esetén a Fogyasztókat nem illeti meg az elállás joga, hiszen a Fogyasztó a fizetést követően azonnal hozzáfér a tartalomhoz. Az Ügyfél kizárólag saját használatra szerez felhasználási engedélyt a hanganyag vásárlásával, azt nem jogosult továbbértékesíteni, átruházni, közzétenni semmilyen módon.
11. JELENTKEZÉSEK ÉS MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉS
11.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
11.2. Általános teljesítési határidő termékek esetén a szerződés létrejöttétől számított 24 órán belül. Szolgáltatás esetén (pl. képzések, kurzusok, tanfolyamok stb.) a teljesítés ideje az adott esemény napja.
11.3. A Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
11.4. Az Ügyfél póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a Felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
11.5. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint az Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni, továbbá Szolgáltató köteles biztosítani, hogy az Ügyfél érvényesítse a hibás teljesítés esetére a jogszabályban biztosított egyéb jogait.
12. FIZETÉSI MÓDOK, RÉSZLETFIZETÉS, KEDVEZMÉNYEK
12.1. Fizetési módok
Jelen ÁSZF kiadásának napján Szolgáltató az előre történő banki átutalás lehetőségét biztosítja az Ügyfél számára.
A Weboldalon keresztül leadott jelentkezés vagy megrendelés után az Ügyfél egy megerősítő e-mailt kap a Szolgáltatótól, amelyben megtalálható a rendelés fizetendő végösszege, valamint a Szolgáltató bankszámlaszáma. Erre a számlaszámra történő banki átutalással tudja az Ügyfél kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.
Az összeg kiegyenlítése után Szolgáltató újabb megerősítő e-mailt küld az Ügyfél részére az összeg beérkezéséről. Az Ügyfél ezt követően válik jogosulttá a Szolgáltató Szolgáltatásainak igénybevételére, valamint a megvásárolt Termékhez való hozzáférésre.
Számlavezető bank: …
Bankszámlaszám: …
Számlatulajdonos: Strohberger Anna Krisztina EV.
Közlemény: jelentkezéskor vagy megrendeléskor megadott e-mail cím
12.2. Részletfizetési lehetőség
Szolgáltató egyéni döntése alapján, egyes Termékekre vagy Szolgáltatásokra részletfizetési lehetőséget határozhat meg az Ügyfelek részére, amely részleteit a Weboldalon, adott Termék vagy Szolgáltatás leírásában tünteti fel.
Az Ügyfélnek részletfizetési lehetőség választása esetén is fizetési kötelezettsége keletkezik, a Weboldalon keresztül történő jelentkezés vagy megrendelés során a feltüntetett darabszámú és -összegű részletek közül az első részlet kifizetésévével válik jogosulttá az adott Szolgáltatás igénybevételére, vagy az adott Termékhez való hozzáférésre.
Az első részlet összege jelen ÁSZF 12.1. pontjának megfelelően, banki átutalással egyenlíthető ki.
A fennmaradó részletek megfizetésének módjáról az Ügyfél és Szolgáltató között létrejövő megállapodás az irányadó.
12.3. Kedvezmények
Szolgáltató egyéni döntés alapján lehetőséget adhat bizonyos mértékű kedvezmények igénybevételére, az Ügyfelek egy meghatározott körének részére. Ilyen például a ThetaHealing® szemináriumokat korábban már elvégzett, ismétlő Ügyfelek köre.
Kedvezmény esetén Szolgáltató minden esetben az adott Szolgáltatás vagy Termék részletes leírásában tájékoztatja erről az érintetteket.
13. SZÁMLÁZÁS
13.1. A Szolgáltató a Szolgáltatás Díjáról számlát állít ki.
13.2. A Szolgáltató a kiállított számlát az Ügyfél által a jelentkezés vagy megrendelés során megadott e-mail címre küldi ki.
13.3. A Szolgáltató kizárja a felelősségét azon esetre, ha az Ügyfél téves e-mail címet ad meg, és emiatt nem kapja kézhez a kiállított számlát.
14. FOGYASZTÓI JOGOK
14.1. Elállás joga
14.1.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve, továbbá a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó a Szolgáltatás nyújtásának megkezdésétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
Hanganyag és videófelvétel vásárlása esetén a Fogyasztókat nem illeti meg az elállás joga, hiszen a Fogyasztó a fizetést követően azonnal hozzáfér a tartalomhoz.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében sem, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (pl. Személyre szabott meditáció).
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:
- szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- (…) szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki (pl. képzések, tréningek);
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát (online termékek, képzések, videók, hanganyagok stb.)
14.1.2. Kivételt képeznek ez alól a folyamatos teljesítésű programok, amelyek teljes tartalma nem azonnal hozzáférhető.
Ez esetben Szolgáltató pénzvisszafizetési garanciát vállal, az alábbi feltételek teljesülése mellett:
- Az Ügyfél (mint Fogyasztó) a program megkezdésétől számított 14 napon belül írásban vagy szóban (e-mail, telefon) jelezheti Szolgáltató felé az elállás szándékát.
- Ezt követően Szolgáltató felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel (telefonhívás formájában).
- Ügyfélnek lehetősége van az elállás szándékát szóban indokolni.
- Szolgáltató a szóbeli indoklás kivizsgálása, valamint saját álláspontjának ismertetése után, Ügyféllel közös megegyezésben elfogadhatja az elállás kérelmét.
- Amennyiben Szolgáltató elfogadja az Ügyfél elállási kérelmét, köteles ezt mind szóban, mind írásban megerősíteni Ügyfél részére, valamint köteles az Ügyfél által addig befizetett szolgáltatási díjat teljes mértékben visszatéríteni az Ügyfél részére.
Amennyiben az Ügyfél nem jelzi Szolgáltató felé 14 napon belül az elállás szándékát, nem indokolja azt, vagy megtagadja a Szolgáltatóval történő telefonos szóbeli kivizsgálást, nem élhet az elállás jogával, így pénvisszafizetésre sem jogosult.
14.2. Hibás teljesítés
A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelménynek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
14.3. Kellékszavatosság
A Ptk. alapján az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet, amelyek közül Szolgáltatás nyújtása esetén az alábbi jogok értelmezhetőek:
14.3.1. Az Ügyfél az ellenszolgáltatás (Díj fizetés) arányos leszállítását igényelheti, v. a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a hibát nem tudja kijavítani, vagy ha az Ügyfélnek a hiba kijavításához fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást megfelelő határidőn belül el kell végezni.
14.3.2. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltató részére megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
14.3.3. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A Fogyasztónak minősülő Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél felelős.
14.3.4. Az Ügyfél kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el, a Fogyasztónak minősülő Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Ügyfél kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a Szolgáltatást rendeltetésszerűen nem tudja használni. A Szolgáltatásnak kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újra kezdődik. E szabályt kell alkalmazni azon esetre is, ha a kijavítás következményeként újabb hiba keletkezik.
14.3.5. Az Ügyfél kellékszavatossági jogát az egyazon szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a Szolgáltatás minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.
Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a Szolgáltatásnak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a Szolgáltatás egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
14.3.6. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Ha a Szolgáltatás hibájában az Ügyfelet terhelő kötelezettség elmulasztása is közrehatott, akkor a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha ezen kötelezettségre vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
14.3.7. Ha a digitális elemeket tartalmazó termék esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a Vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba:
- a) két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a teljesítésől számított két éven belül; vagy
- b) két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos szolgáltatás teljes időtartama alatt
következik be vagy válik felismerhetővé.
14.4. Termékszavatosság
A Ptk. rendelkezései alapján termékszavatosság ingó dolog hibája esetén merül fel, így a Felek jelen jogviszonyában nem értelmezhető.
14.5. Jótállás
A Szolgáltató nem vállal olyan külön jótállási kötelezettséget, amelyet a mindenkor hatályos jogszabályok nem írnak elő számára.
15. PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
15.1. Panasztétel közvetlenül a Szolgáltató felé
A Fogyasztó a szolgáltatást, a terméket, illetőleg Szolgáltató tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeken juttathatja el:
E-mail cím: kapcsolat@strohbergerkriszta.hu
Telefonszám: +3620 493 9080
A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Szolgáltatóval panaszát. A panasz vonatkozhat a Szolgáltató részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely közvetlen kapcsolatban áll a Szolgáltató által elérhető termékekkel vagy szolgáltatásokkal.
A szóbeli panaszt Szolgáltató haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Szolgáltató a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató álláspontját köteles megindokolni. Szolgáltató köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.
Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:
- Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
- Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
- Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
- Szolgáltató nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
- Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
- Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
- A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén
Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Szolgáltató a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye / tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Szolgáltató Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.
Abban az esetben, ha Szolgáltató és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó.
15.2. Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el.
Elérhetőségük: https://jarasinfo.gov.hu
15.3. Bírósági eljárás
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
15.4. Békéltető Testületi eljárás
Jogosult a lakóhelye / tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Békéltető Testületi eljárásban Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján Szolgáltató köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha Szolgáltató székhelye / telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben Szolgáltató a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
- Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
- Fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét/telephelyét
- Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
- Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
- Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
- Testület döntésére irányuló indítványt
- Fogyasztó aláírását
- Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a vállalkozás panaszt elutasító írásbeli nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).
Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
További információ a Békéltető Testületekről: https://bekeltetes.hu
Területileg illetékes Békéltető Testületek:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
15.5. Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.
Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.
Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.
Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
16. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA
16.1. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben az Ügyfél más nevében, más személy adatával veszi igénybe Szolgáltatását, ideértve mind a jelentkezés és megrendelés, mind a Díj fizetés során valótlan adat megadását.
16.2. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben az Ügyfél adatát pontatlanul adja meg, és ezért nem tudja az Ügyfél részére a Szolgáltató elküldeni a Díj fizetésről kiállított számlát.
16.3. Szolgáltató kizárja felelősségét arra az esetre is, ha Ügyfél az adatában bekövetkezett változást nem jelenti be a részére. A Szolgáltatót a regisztrált adatnak az Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
16.4. A Weboldal tartalmazhat hiperhivatkozás, banner és hirdetés stb. alakjában harmadik fél weboldalára mutató tartalmat. A Szolgáltató fennhatósága harmadik fél weboldalára nem terjed ki, ezért a Szolgáltató a harmadik fél weboldalának tartalmáért nem felel.
16.5. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a Weboldal megszakítás nélkül működik, minden hibától mentes, valamint, hogy – a Szolgáltató tudta nélkül – harmadik fél nem használja azt törvénytelen célból. A Weboldal átmeneti nem elérhetőségét ugyanakkor a Szolgáltató minden esetben igyekszik a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni, és a Weboldal elérhetőségét helyreállítani.
16.6. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldal használata során és ezen használat következtében közvetlenül vagy közvetve bekövetkezett kárért és elmaradt haszonért. A Szolgáltató törekszik arra, és minden ésszerű óvintézkedést meg is tesz, hogy saját rendszerét a kártól és a törvénytelen használattól megóvja.
16.7. A Szolgáltató nem rendelkezik orvosi végzettséggel. Nem diagnosztizál, nem ír fel kezelést, orvosságot vagy bármi egyéb szert, ugyanezek elhagyására sem buzdít. A Szolgáltató igazolt ThetaHealing® Instruktor és Konzulens, valamint képzett masszázsterapeuta.
A Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az Ügyfélnek szem előtt kell tartania, hogy minden, ami elhangzik egy konzultáción, workshopon, tanfolyamon vagy masszázsterápián, azok javaslatok, lehetőségek, a lépések megtételéhez az Ügyfélnek kell meghoznia a saját döntéseit, ami az Ügyfél saját felelőssége. Minden, ami elhangzik egy konzultáción, kezelésen, soha nem helyettesít, vagy ír felül egy esetleges orvosi diagnózist, kezelést. A ThetaHealing® módszer a magyar jogszabályok értelmében nem minősül hivatalos gyógyászati módszernek. A ThetaHealing® az egészségügyi ellátást kiegészítő, és nem azt helyettesítő módszer.
17. SZELLEMI JOGOK
17.1. A Szolgáltató fenntartja a Weboldalra, valamint az elérhető tudás- és tananyagaira (pl. blogbejegyzés, letölthető anyagok, hanganyagok, videók) vonatkozó valamennyi jogát, ideértve egyebek mellett a szellemi tulajdonhoz fűződő jogot, általa készített tartalom (szöveg, kép, fénykép, videó, mozgó és mozdulatlan vizuális és hanganyag stb.), forráskód, domain név, szoftver, adatfájl, brand (márka) stb. szerzői jogát.
17.2. Tilos a Weboldalt, vagy annak bármely részét vagy tartalmát harmadik fél rendelkezésére vagy használatába bocsátani, arról bármely módon másolatot készíteni, azt átdolgozni.
17.3. Tilos a Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése, adatbázisban történő tárolása, kivéve a letölthető írásos anyagokat. Tilos a Weboldal bármely elemének – ideértve a letölthető írásos anyagokat, hanganyagokat, videókat – továbbadása, közzététele, harmadik személyek számára hozzáférhetővé tétele, kereskedelmi forgalomba hozatala, sugárzása, bármely módon történő nyilvánosságra hozatala. Tilos továbbá a Weboldal bármely elemének, anyagának a Szolgáltató előzetes írásos engedélye nélkül történő bármely – nem magáncélú – használata.
17.4. Tilos a Szolgáltató márkáját, vagy a ThetaHealing® márkát bármilyen módon utánozni vagy egyéb módon károsítani, ideértve a Weboldal tartalmának jogosulatlan felhasználását, a Szolgáltató vagy a Weboldal nevének domain névben, kereskedelmi névben, védjegyben vagy domain névben történő regisztrálását illetve használatát; egyéb forrás azonosítók, domain nevek, kereskedelmi nevek, védjegyek vagy egyéb forrás azonosítók regisztrálása illetve használata, amelyek szorosan utánozzák vagy zavart okozóan hasonlítanak a Szolgáltató vagy a Weboldal domainjéhez, védjegyeihez, címkéihez, promóciós kampányaihoz.
18. ADATKEZELÉS
A Weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://strohbergerkriszta.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
19. MŰSZAKI VÉDELMI INTÉZKEDÉSEK ÉS DIGITÁLIS ADATTARTALOM MŰKÖDÉSE
A szerverek, melyek a Weboldalon megjelenő adatokat biztosítják, 99,9%/év feletti elérhetőséggel rendelkeznek. A teljes adattartalom folyamatosan mentésre kerül, rendszeres időközönként, ha gond adódna, úgy az eredeti adatok visszaállíthatók. Az adatok, melyek Weboldalon megjelennek, MySQL, illetve MSSQL adatbázisban kerülnek tárolásra. Ezen adatokat érzékeny mivoltukból adódóan megfelelő erősségű titkosítással tárolják, kódolásukhoz pedig hardveres támogatást használnk, mely processzorba van építve.
20. VEGYES RENDELKEZÉSEK
20.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
20.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
20.3. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
20.4. Szolgáltató és Ügyfél vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
20.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó Fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.
20.6. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet, és az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
